Monday, May 23, 2016

MAKAN APA UNTUK CANTIK?

tahu tak? Mia nak share rahsia dari artis bagaimana mereka menjaga kecantikan mereka setiap hari. Okey, Mia tau. mesti ada yang cakap "alah. mekap lebih tu. sebab tu artis nampak cantik!". Tapi Mia percaya setiap dari kita mesti ada petua atau rahsia untuk menjaga kecantikan masing masing. Jom kita tengok apa artis jawab bila kita soal "Makan apa untuk cantik?"/.



BRITTANY MURPHY

Dia cantikkan? iye. Mia tahu beliau dah meninggal. Mia cuma nak berkongsi rahsia kecantikan beliau. Beliau menjawab bila di tanya mengenai makan apa untuk cantik ialah lebihkan pengambilan zink yang banyak terkandung di dalam daging, kekacang dan susu. Amalkan juga pengambilan buah sitrus yang kaya dengan Vitamin C dan minyak "flaxseed". Ia membantu mengecilkan saluran darah. Oleh itu, saiz pori pori di wajah kita juga cenderung untuk lebih mengecil. selain tu, jangan lupa minum banyak air".




MEGAN FOX

Megan Fox pula menjawab " saya cuma amalkan minum air dan cuka epal mentah. kedua dua minuman ini mampu membersihkan sistem saya dengan sempurna. Oleh itu saya kekal langsing dan cantik sentiasa".

hmmm.. boleh cuba ni. Tapi mia perasan harga cuka epal mentah ni mahal juga. atau susah nak dapatkan yang benar benar nama dan bahannya "cuka epal mentah".



MAYA KARIN

"mungkin ramai yang tidak percaya, Maya mula makan jamu ketika berumur 14 tahun. sehingga sekarang, Maya masih amalkan. Sesekali ada juga terlupa makan, tetapi emak sering ingatkan. Makan jamu ni memang baik untuk kesihatan badan secara menyeluruh. Selain daripada meningkatkan daya tahan badan, ia juga berupaya menyingkirkan sisa sisa toksin yang tersimpan di dalam tubuh kita".

wahhh...patut still cun melecunn..





YASMIN HANI

Hani jarang amalkan suplemen tetapi Hani suka makan ulam dan jus buah buahan untuk bekalan vitamin yang cukup.


******************************************************************************
oh, baru Mia tahu. macam macam petua yang boleh diamalkan. Malahan setiap orang berbeza rahsia dan petua. Tapi yang pastinya apa yang mereka amalkan bagus dan tidak memudaratkan kesihatan badan. Nanti Mia nak share dan berkongsi suplemen yang sesuai untuk kecantikan kita. Tapi, kalau nak beli zink, Sr Vitamin C dan Vitamin E, klik je kat ikon di bawah ni., Pembayaran melalui kad kredit atau kad debit yang sah.


NUR DAMIA MAISARAH
PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI
COD : SEKITAR KOTA TINGGI, GUGUSAN FELDA AIR TAWAR DAN SEKITARNYA.
WHATSAPP : 013 7374 958 / 013 7065 178

No comments:

Copyright to damiamohdzamri
Designed by UMIESUEstudio 2016